آموزش

دوره شینیون و بافت مو

دوره شینیون و بافت مو

دوره شینیون و بافت مو با توجه به استقبال زیاد مردم از انواع بافت مو و شینیون زیاد شده می‌تونه منبع درآمد عالی برای شما ایجاد کنه. توی این دوره شما یاد می‌گیرید که چطوری به روش‌های مختلف موهای سر رو ببافید و حتی از این طریق مو رو شینیون کنید. بافت مو یک روش نسبتا نوین برای شینیونه که می‌تونه جایگزین جذابی برای مدل‌های قدیمی بشه. در دوره شینیون و بافت مو هنرجو با انواع روش‌های بافت، شناخت نوع صورت و بهترین بافت برای اون، شینیون مو با استفاده از بافت‌های مختلف، تکنیک‌های حرفه‌ای برای بافتی محکم و زیبا و… رو آموزش میبینه. اگه به این دوره علاقه دارید و دلتون میخواد شما هم با بافت مو آشنا بشید، در ادامه قصد داریم در مورد این دوره بیشتر توضیح بدیم. شما هم می‌تونید صفر تا صد بافت مو رو آموزش ببینید و درآمد خوبی داشته باشید.

آموزش صفر تا صد بافت مو

شاید براتون سوال باشه که بافت مو مگه انقدری تنوع داره که بخوایم دوره‌ها رو شرکت کنیم و ازش درآمد کسب کنیم؟ در پاسخ باید بگیم بله. با یک سرچ ساده می‌تونید ببینید چقدر بازار بافت مو و شینیون‌های مختلف داغه و می‌تونید شما هم یکی از افرادی باشید که از این طریق درآمد کسب میکنن. حالا چه چیزهایی اصلا آموزش داده میشه؟ به طور کلی با شرکت در دوره‌های بافت مو در یک مرکز اصولی شما باید صفر تا صد این حوزه رو آموزش دیده تا بتونید به عنوان فردی حرفه‌ای در این شغل فعالیت داشته باشید.
آموزش صفر تا صد بافت مو شامل چه سرفصل‌هایی میشه؟ با ما همراه باشید تا با سرفصل‌ها آشنا بشید.

  • آموزش صفر تا صد بافت مو از ساده تا پیچیده.
  • آموزش بافت کف سری و جلوی سبک به سبک هلندی، مکزیکی، تیغ ماهی و..
  • معرفی سبک‌های مختلف بافت روی هر رنگ مو. مثل بافت موی بامبو و کویین روی موهایی که آمبره و سامبره هستن.
  • آموزش مراحل بافت موی آبشاری روی موهای بلند و کوتاه
  • یادگیری بافت مو با کامواهای رنگی و چهل گیس کردن موها
  • بافت موی آفریقایی
  • بافت موی آفریقایی با کامواهای رنگی
  • بافت موی آلیس
    آموزش بافت آفرو به سبک‌های مختلف
  • آموزش بافت موی هندی با کاموا
  • یادگیری بافت موی دردلاک که بافتی جدید هست و برای انواع قد مو ترفندهای خودش رو داره.
  • آموزش بافت مکزیکی، تیغ ماهی دوتایی و چندتایی
  • آموزش بافت دندون موشی، طرح‌های مختلف گندمی، بافت حلزونی از ساده تا دل عروس
  • یادگیری متدهای مختلف برای بافت حصیری ساده و مجلسی
  • آموزش بافت پیچی مو، بافت مو کره‌ای و بافت موی تاجی
  • آموزش استفاده از گل و انواع ابزارهای شینیون در مو

قیمت دوره شینیون و بافت مو

قیمت دوره شینیون و بافت مو بر اساس خصوصی، نیمه خصوصی و یا گروهی بودن متفاوته. بنابراین باید تعیین کنید که در کدوم دوره قصد دارید شرکت کنید. به طور کلی قیمت‌ها بر اساس فاکتورهایی مثل نوع دوره، مبتدی با پیشرفته بودن، مرکز آموزشی و اساتید و… در هر مرکزی متفاوته اما به طور میانگین میشه گفت قیمت شرکت در این دوره‌ها از ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان شروع شده و ممکنه تا ۸٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان هم متفاوت باشه.

vegam27

درآمد بافت مو

شاید قبل از ورود به این حوزه مهم‌ترین سوالی که از خودتون بپرسید این باشه که درآمد بافت مو چقدره. این سوال کاملا منطقیه. چرا که قطعا همه افراد قبل از ورود به هر حوزه‌ای دوست دارن درآمد خوبی از این حوزه داشته باشن. شاید بافت مو به اندازه شغل‌های دیگه آرایشگری درآمد نداشته باشه اما اگر در یک آموزشگاه معتبر آموزش ببنید و دوره‌های بافت و شینیون رو با هم بردارید قطعا می‌تونید به درآمد خوبی برسید و در سالن‌های معتبر استخدام بشید. درآمد شما به مهارت و متخصص بودن شما، سالنی که در اون کار می‌کنید و تعداد مشتری‌ها بستگی داره.
قطعا اگر کار شما خوب باشه و مشتری‌های زیادی جذب کنید و همچنین سالن هم در لوکیشن خوبی قرار گرفته باشه، می‌تونید به درآمد بالای ۱۵ میلیون تومان در ماه فکر کنید. البته این مقدار کاملا تقریبی هست و ممکنه بیشتر یا کمتر از این مقدار هم درآمد داشته باشید. به عنوان مثال قیمت بافت آفریقایی تمام سر در حال حاضر در تهران ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان هست. این قیمت در بین بافت‌های دیگه هم متفاوته. قیمت بافت مو از ۹۰۰٫۰۰۰ تومان شروع شده و تا ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان هم ادامه داره. در واقع هر بافت تعرفه خاص خودش رو داره که باز این مسئله در تهران و شهرستان‌ها با هم فرق داره

مدرک فنی و حرفه‌ای بافت مو

به طور کلی کلاس‌های آموزش بافت مو و شینیون مو در مراکز معتبر شامل ارائه مدارک فنی و حرفه هست. این دوره‌ها معمولا باید با پشتیبانی کامل به هنرجویان برگزار بشه. با طی کردن دوره‌ها و یادگیری تمام سرفصل‌های مختلف، در پایان مدرکی به عنوان مدرک فنی و حرفه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیره. با اخذ این مدرک با خیال راحت می‌تونید در سالن‌های زیبایی با حقوق و مزایای خوب کار کنید. در نهایت باید گفت هنرجویان در صورت تمایل می‌تونن با پرداخت هزینه‌ای جداگانه مدرک QAL انگلیس دریافت رو هم دریافت کنن.

مراحل آموزش بافت مو

۱_ اول از همه با انواع روش‌های بافت مو به صورت سطحی آشنا می‌شید.

۲_ در مرحله دوم محوه صحیح آماده کردن موها قبل از بافت و فراهم کردن بستر مناسب فراهم میشه.

۳_ مرحله بعدی نوبت به تقسیم‌بندی مو می‌رسه.

۴_ در مرحله بعد انواع روش‌های بافت مو رو به صورت اصولی و دقیق یاد می‌گیرید.

۵_ در نهایت زیر نظر مربی تمامی آموزش‌ها رو به صورت عملی یاد می‌گیرید.

دوره مبتدی بافت مو

دوره‌های آموزش بافت و شینیون مو در دو بخش مبتدی و حرفه‌ای برگزار میشه. در دوره مبتدی بافت مو اقدامات و اصول اولیه، نحوه انجام براشینگ، باز کردن گره‌های مو، مدل‌های مختلف به صورت مبتدی و… آموزش داده میشه. در پایان در آزمون مخصوص شرکت کرده و مدرک مورد نظر رو کسب می‌کنید.

دوره پیشرفته بافت مو

توی این دوره به صورت حرفه‌ای انواع بافت مو رو آموزش میبینید. تمام سرفصل‌هایی که در مطالب فوق ذکر شد در این دوره به طور کامل به شما آموزش داده میشه و روی مدل مانکن هم کار می‌کنید. در نهایت آزمون نهایی رو شرکت کرده و مدرک رو کسب می‌کنید. در پایان این دوره شما تمام مهارت‌هایی که باید بلد باشید رو یاد می‌گیرید و می‌تونید وارد بازار بافت مو شده و درآمد مناسبی از این شغل کسب کنید.

vegam33

آموزش شینیون و بافت مو در وگابیوتی

همونطور که گفتیم شما در صورتی در این حوزه موفق می‌شید و می‌تونید درآمد خوبی کسب کنید که اولا در آموزشگاه معتبر ثبت نام کنید، ثانیا توسط متخصصین خبره آموزش‌ها رو دریافت کنید. وگابیوتی از جمله مراکز معتبری هست که دوره‌های بافت و شینیون مو رو به صورت تخصصی و کامل به شما آموزش میده. در این دوره‌ها با صفر تا صد بافت مو آشنا شده و می‌تونید وارد بازار کار بشید.
از جمله اصلی‌ترین مزایای وگابیوتی در این حوزه می‌تونیم به برخورداری از اساتید مجرب، ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای معتبر در پایان دوره، اجرا روی مدل زیر نظر مربی و… اشاره کنیم. با شرکت در این دوره‌ها ما به شما این ضمانت رو میدیم که به صورت کاملا حرفه‌ای صفر تا صد بافت رو آموزش میبیند و به راحتی می‌تونید وارد بازار کار بشید. برای کسب مشاوره رایگان قبل از شرکت در دوره‌ها با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *