آموزش

دوره تربیت مدرس آرایشگری

دوره تربیت مدرس آرایشگری

دوره تربیت مدرس آرایشگری از جمله دوره‌های کاربری و مهم در حوزه آرایشگریه. در واقع کسب این مدرک می‌تونه منبع مناسبی برای درآمدزایی باشه. به عنوان یک آرایشگر، بعد از کسب مدارک مرتبط با آرایشگری، لازمه دوره تربیت مدرس آرایشگری و پداگوژی رو بگذرونید تا در این حوزه موفق شده و درآمد بیشتری کسب کنید. از اون‌جایی که کسب این مدرک نیازمند شرایط خاص هست بنابراین باید فوت و فن این مسئله رو بدونید و با اطلاعات جامع در این دوره‌ها شرکت کنید. در ادامه قصد داریم در خصوص شرایط دوره مربیگری آرایشگری، مدرک مربیگری آرایشگری و شرایط کسب کارت مربیگری صحبت کنیم.

چگونه می‌توانیم مدرک مربیگری آرایشگری دریافت کنیم؟

دوره تربیت مدرس آرایشگری از جمله دوره‌های کاربری و مهم در حوزه آرایشگریه. در واقع کسب این مدرک می‌تونه منبع مناسبی برای درآمدزایی باشه. به عنوان یک آرایشگر، بعد از کسب مدارک مرتبط با آرایشگری، لازمه دوره تربیت مدرس آرایشگری و پداگوژی رو بگذرونید تا در این حوزه موفق شده و درآمد بیشتری کسب کنید. از اون‌جایی که کسب این مدرک نیازمند شرایط خاص هست بنابراین باید فوت و فن این مسئله رو بدونید و با اطلاعات جامع در این دوره‌ها شرکت کنید. در ادامه قصد داریم در خصوص شرایط دوره مربیگری آرایشگری، مدرک مربیگری آرایشگری و شرایط کسب کارت مربیگری صحبت کنیم.

دوره تربیت مدرس آرایشگری

شرایط آموزشگاه برای کسب مدرک آرایشگری

۱_ آموزشگاهی که برای شرکت در دوره تربیت مدرس آرایشگری ثبت نام می‌کنید باید دارای تاییدیه از سازمان فنی و حرفه‌ای باشه.

۲_ از داشتن متخصصین مجرب و حرفه‌ای در سازمان موردنظر مطمئن بشید. چرا که کیفیت آموزش، به میزان تخصص اساتید بستگی داره.

۳_ ارائه تجهیزات مناسب برای آموزش و آرایش در گرایش‌های مختلف از جمله شرایط دیگه هست. با کمک تجهیزات مناسب شما می‌تونید آموزش‌ها رو با کیفیت بالاتری دریافت کنید.

۴_ سرفصل‌هایی که قراره آموزش داده بشه رو بررسی کنید. این سرفصل‌ها باید با سرفصل‌های آزمون فنی و حرفه‌ای هم‌خوانی داشته باشه. همچنین از جامع بودن سرفصل‌ها اطمینان کامل داشته باشید.

۵_ آموزش‌های ارائه شده باید هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی باشه. این مسئله به ویژه در حوزه آرایشگری از اهمیت بالایی برخورداره. 

شرایط فردی برای دریافت کارت مربیگری آرایشگری

خب در کنار شرایط آموزشگاه، باید بدونید که شرکت در دوره‌های تربیت مدرس آرایشگری و کسب مدرک لازمه داشتن شرایط فردی هم هست. این شرایط به شرح زیر هست:

  • برای کسب این مدرک باید حداقل ۲۵ سال سن داشته باشید.
  • معمولا در بیشتر مواقع برای کسب مدرک مربیگری نیاز به حداقل مدرک کاردانی هست. در برخی مواقع هم داشتن مدرک کارشناسی الزامیه.
  • در صورت نداشتن تحصیلات مرتبط با آرایشگری، لازمه مدرک ICDL مربوط رو از سازمان فنی و حرفه‌ای کسب کنید.
  • داشتن حداقل ۴ سال سابقه آرایشگری یا حداقل ۲ سال سابقه مدیریت آموزشگاه لازمه.
  • در نهایت باید گفت حتما گواهی پایان دوره آموزشی مدیریت آموزشگاه رو دریافت کنید.

سرفصل‌های دوره تربیت مدرس آرایشگری

  • آشنایی با روند آموزشی رسمی و غیررسمی و نیازسنجی آموزشی
  • آموزش تهیه و نظارت بر برنامه‌های آموزشی
  • آموزش استفاده از ابزارها و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی در حوزه‌های مختلف
  • اجرای سرفصل‌های آموزش داده شده و اصول مربیگری به صورت عملی و تئوری
  • بررسی توانایی لازم برای سنجش و ارزشیابی فراگیران
  • آشنایی با آزمون‌های فنی و حرفه ای
  • آشنایی با شرایط شرکت در آموزش و چگونگی طرح سوال و نمره دادن

سر فصل‌های دوره آموزش پداگوژی

  • بررسی مفاهیم پایه آموزش
  • انواع حیطه‌های یادگیری تحلیل نیاز آموزشی و نیازسنجی در آموزش
  • ویژگی مربیان موفق
  • بکارگیری روش‌های تدریس نوین در آموزش
  • بکارگیری فناوری‌های نوین آموزشی
  • اجرای آموزش و مدیریت کالس اقدام پژوهی
  • اجرای شیوه‌های ارزشیابی

شرایط ورود به دوره پداگوژی چیه؟

مثل دوره قبلی برای ورود به این دوره هم شما باید شرایط خاصی داشته باشید. برای شرکت در این دوره شما باید مدرک دیپلم حوزه موردنظر رو داشته باشید و این مسئله در سراسر ایران صدق میکنه. از جمله مزایای اصلی دریافت کارت مربیگری فنی و حرفه یا پداگوژی در حوزه آرایشگری هم شامل بین‌المللی بودن، امتیاز مثبت برای آرایشگرها برای کسب پروانه تاسیس، تدریس در آموزشگاه‌های معتبر آرایشگری زنانه و در نهایت مورد تایید بودن سازمان جهانی کار هست.

دوره تربیت مدرس آرایشگری

دوره‌های پداگوژی برای چه افرادی مناسبه؟

شاید یکی از اصلی‌ترین سوالات شما این باشه که این دوره برای چه افرادی مناسبه؟ آیا همه آرایشگرها می‌تونن در دوره تربیت مدرس آرایشگری و پداگوژی شرکت کنن؟

۱_ اصلی‌ترین کاربرد این دوره برای آرایشگرها، مربیان، مدرس‌های آموزشی که به تازگی مشغول به تدریس شدن و تمایل به برگزاری کلاس‌های اصولی و قانونی دارن هست.

۲_ دومین دسته افرادی هستن که به دنبال برگزاری همایش‌های تخصصی و دوره‌های آموزشی و در نهایت کسب درآمد هستن.

۳_ اگر مدیر یا موسس یک سالن هستید و به دنبال ارتقا درآمد و شغل‌تون هستید این دوره‌ها برای شما پیشنهاد میشه. با کمک این دوره می‌تونید در کنار کارتون، کلاس‌های آموزش هم برگزار کنید و درآمد بیشتری داشته باشید. 

۴_ در نهایت باید گفت که دوره پداگوژی تنها به معنی کسب مدرک مربیگری آرایشگری نیست. بلکه این دوره برای آشنایی با نحوه تدریس و مدیریت یک سالن و در کنار اون اخذ مدرک معتبر و بین‌المللی برگزار میشه.

مزایای شرکت در دوره تربیت مدرس آرایشگری و کسب مدرک مربیگری

به طور کلی شرکت در دوره‌های تربیت مدرس آرایشگری به توصیه ما برای همه آرایشگرها که به دنبال پیشرفتن هستن لازمه. با شرکت در این دوره و کسب مدرک مربیگری می‌تونید در کنار فعالیت در لاین‌های مختلف آرایشگری، تدریس هم داشته باشید. در واقع دو منبع درآمد برای خودتون خواهید داشت. با شرکت در این دوره‌ها و کسب مهارت‌های لازم، افرادی که قصد ورود به دنیای آرایشگری رو دارن به جای انتخاب یک مرکز معمولی، شما رو انتخاب میکنن. چرا که داشتن مدرک مربیگری و مراجعه به یک متخصص حرفه‌ای در این زمینه برای افراد از اهمیت بالایی برخورداره.
از طرفی با شرکت در دوره‌های پداگوژی، با علوم و فنون آموزش صحیح آشنا شده و در نهایت رضایت هنرجویان رو جذب می‌کنید. در کل هدف اصلی از شرکت در این دوره‌ها کسب مهارت بیشتر و درآمد بالاتر هست.

veg3

آکادمی وگا بیوتی؛ مرکزی معتبر برای دوره تربیت مدرس آرایشگری

تا اینجا با دوره تربیت مدرس آرایشگری و آموزش پداگوژی به طور دقیق آشنا شدید. ما در مطالب فوق در مورد این دوره ها، سرفصل‌های آموزشی، شرایط شرکت، شرایط اخذ مدرک و مزایای این دوره صحبت کردیم. بعد از کسب اطلاعات دقیق، اگر قصد شرکت در این دوره‌ها رو دارید پیدا کردن یک مرکز معتبر از اهمیت بالایی برخورداره. وگابیوتی همونجاییه که می‌تونید با اطمینان خاطر در دوره‌ها شرکت کنید و مدرک فنی و حرفه‌ای و بین‌المللی کسب کنید.
چرا وگابیوتی؟ ما در این مجموعه از اساتید مجرب و خبره‌ای برخوردار هستیم. بنابراین صفر تا صد دوره تربیت مدرس آرایشگری رو با بالاترین کیفیت و بیشترین اطلاعات به شما ارائه میدیم. قیمت مناسب، تجهیزات کافی و بروز، آموزش‌های عملی و تئوری، برگزاری آموزش و در نهایت ارائه مدرک معتبر و فنی و حرفه از جمله مزایای اصلی شرکت در این دوره‌ها هست. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌تونید از طریق تماس با شماره‌های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *